tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


POZYCJONOWANIE STRON WWW



Jeśli posiadają Państwo własną stronę WWW i chcą nauczyć się samodzielnie poprawiać wyniki jej wyszukiwania w Internecie, zamiast zlecać to firmie zewnętrznej - to szkolenie jest dla Państwa. Uczestnicy poznają podstawowe praktyki stosowane i akceptowane przez regulaminy wyszukiwarek, nauczą się praktycznie je wykorzystywać oraz dowiedzą się, jak rozmawiać z webmasterami i pracownikami działu marketingu. Kurs ma na celu pokazanie, że każdy jest w stanie samodzielnie promować swoją stronę w sieci, poświęcając na to od jednego do dwóch kwadransów dziennie.

Podczas szkolenia Uczestnik:

  • pozna zagadnienie SERP, różnorodne wyniki zapytań, rankingi wyszukiwarek i platform,
  • dowie się, co to jest mapa kliknięć, czas pozycjonowania, frazy kluczowe, wskaźnik CTR – Click Through Rate, polecenia: info, site, allintitle, allinurli inanchor, ext, filetype, define,
  • pozna działanie silnika google, cashowanie stron wg. Google, jakt twozryć kopię strony w database google, AdWrods – w służbie SEO,
  • pozna działanie planera słów kluczowych, zasady testowania fraz, wykorzystanie Google Trends jako sposobu na planowanie kampanii, wykorzystanie elementu Title,
  • dokona analizy konkurencji pod kątem SEO, nietypowe opisy stron, ikonografika,
  • pozna kody ANSI / ASCII a CTR, budowanie skutecznego meta decription,
  • nauczy się użycia znaczników keywords, optymalizacji obrazów na stronie (alternative text, title),
  • pozna zasady pozycjonowania obrazami, strukturę headings, montaż fraz w anchor, konstrukcję odpowiedniej nawigacji, treści na stronie, optymalizacji treści, wyróżniania znacznikami, i inne czynniki wpływające na jakość pozycjonowania,
  • dowie się, jak działa Google robots, ręczne zgłaszanie strony, pingowanie, Google Tools – search console, zrobi autoryzację serwisu w S.C.,
  • nauczy się tworzenia, testowania Web Maps, Robots.txt, określania robotów w sekcji HEAD, linkowania strony, Breadcrumbs, prezentacji linków wewnętrznych, budowania popularności witryny, dostępności witryny oraz jaki mają naSEO wpływ awarie,
  • dowie się co to jest reputacja domeny, jak wybrać domenę, jak analizować hostingi, PageSpeed Insights, technika Long Tail, Canonical links, przekierowania 301 i 302, znaczniki HTML5, katalogowanie strony po update Google, budowanie zaplecza na nowych zasadach, dywersyfikacja zaplecza,
  • dowie się co to jest circle link lub piramid structure, Backlink, Black hat SEO, co obniża skuteczność pozycjonowania, Ban & filtr od Google,
  • pozna nałożone ręczne działania, jak się odblokowywuje strony, jak się zdejmuje blokady od Google,
  • pozna algorytm PageRank, wskaźnik TrustRank, systemy SWL – wg. nowych zasad,
  • nauczy się samodzielnego pozycjonowanie – strategia, Scrapebox i Xrumer – dla zuchwałych,
  • pozna zasady pozycjonowanie sklepu,
  • nauczy się jak wykorzystać artykuły, poradniki, grafika i kinografika, infografiki, oceny i recenzje użytkowników,
  • pozna wpływ filmów wideo na trafic, pozycjonowanie na YouTube,
  • pozna przydatne narzędzia, markery danych, Accelerated Mobile Pages AMP, strony responsywne,
  • pozna stan indeksowania, współpraca z agencjami SEO, AdSense, Precle, SiteLinks, Panda update, Pingwin update,
  • pozna nowe zasady po zmianach algorytmów Google, zmiany po Phantom, Koliber, Fred.
tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty
  • 5 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 15 godzin;

2. INTENSYWNY

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 - 15.00 (z półgodzinną przerwą)
  • 18 godzin 

Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK.

terminy

najbliższe zaplanowane szkolenia w zakładce: PLAN SZKOLEŃ lub TERMINY

 

zagadnienia
  • zagadnienie SERP,
  • różnorodne wyniki zapytań,
  • analiza wyszukiwarek,
  • analiza rankingów wyszukiwarek i platform,
  • mapa kliknięć,
  • czas pozycjonowania,
  • frazy kluczowe,
  • wskaźnik CTR – Click Through Rate,
  • polecenia: info, site, allintitle, allinurli inanchor, ext, filetype, define,
  • działanie silnika google,
  • cashowanie stron wg. Google,
  • kopia strony w database google,
  • AdWrods – w służbie SEO,
  • planer słów kluczowych,
  • testowanie fraz,
  • Google Trends jako sposób na planowanie kampanii,
  • element Title,
  • analiza konkurencji pod kątem SEO,
  • nietypowe opisy stron, ikonografika,
  • kody ANSI / ASCII a CTR,
  • budowanie skutecznego meta decription,
  • znaczniki keywords – czy nadal warto?
  • optymalizacja obrazów na stronie (alternative text, title),
  • pozycjonowanie obrazami,
  • struktura headings,
  • montaż fraz w anchor,
  • konstrukcja odpowiedniej nawigacji,
  • treści na stronie,
  • optymalizacja treści,
  • wyróżnianie znacznikami,
  • czynniki wpływające na jakość pozycjonowania,
  • Google robots,
  • ręcznie zgłaszanie strony,
  • pingowanie,
  • Google Tools – search console,
  • autoryzacja serwisu w S.C.,
  • Web Maps – tworzenie, dodawanie, testowanie,
  • Robots.txt – tworzenie, edycja, testowanie,
  • określenie robotów w sekcji HEAD,
  • linkowanie strony,
  • Breadcrumbs,
  • prezentacja linków wewnętrznych,
  • popularność witryny,
  • dostępność witryny i awarie, a SEO,
  • reputacja domeny,
  • dobór domeny,
  • analiza hostingów,
  • PageSpeed Insights,
  • technika Long Tail,
  • canonical links,
  • przekierowania 301 i 302,
  • znaczniki HTML5,
  • katalogowanie strony po update google,
  • budowanie zaplecza na nowych zasadach,
  • dywersyfikacja zaplecza,
  • circle link lub piramid structure,
  • backlink,,
  • black hat SEO,
  • co obniża skuteczność pozycjonowania,
  • ban & filtr od google,
  • nałożone ręczne działania – odblokowywanie strony,
  • zdejmowanie blokad od google,
  • algorytm PageRank czy nie zaginął?
  • wskaźnik TrustRank,
  • systemy SWL – wg. nowych zasad,
  • samodzielne pozycjonowanie – strategia,
  • Scrapebox i Xrumer – dla zuchwałych,
  • pozycjonowanie sklepu,
    • sklep, a technika długiego ogona,
    • optymalizacja opisów produktów,
    • unikalność treści – problemy,
    • opisy kategorii,
    • zależność nowych leadów i miesięcznej liczby postów na blogu,
  • artykuły,
  • poradniki,
  • grafika i kinografika,
  • infografiki,
  • oceny i recenzje użytkowników,
  • wpływ filmów wideo na trafic,
  • Google lubi to – czyli jak poprawić wskaźniki,
  • gęstość słów kluczowych,
  • aktualizacja treści,
  • przydatne narzędzia,
    • validator w3c,
    • Checkbulkpagerank,
    • Google Analitics,
    • Majestic,
    • BacklinkWatch,
    • WebDeveloper,
    • SeoQuake,
    • Density,
    • Semrush,
    • Free monitor for Google,
    • Google Alerts,
    • opensiteexplorer,
  • mMarkery danych,
  • Accelerated Mobile Pages AMP,
  • strony responsywne RW,
  • stan indeksowania,
  • współpraca z agencjami SEO,
  • AdSense,
  • Precle,
  • AdWords vs. Pozycjonowanie,
  • SiteLinks,
  • co zmieniła Panda update,
  • co zmienił Pingwin update,
  • nowe zasady po zmianach algorytmów google,
  • zmiany po Phantom, Koliber, Fred,
  • Disavow links – narzędzie do zrzekania się linków,
  • Mobilegeddon,
  • Top Heavy – page layout test,
  • duplikacja treści, plagiaty,
  • zaangażowanie usera,
  • współczynnik odrzuceń,
  • Rich Cards,
  • pozycjonowanie na YouTube,
  • moja firma w google,
  • fakty i mity o SEO.

Wybrales nowy kurs!!

POZYCJONOWANIE STRON WWW

Zobacz Twoje wybrane kursyZamknij okienko


 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: Mbank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.