tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


3ds max



Tradycyjne metody kreacji obrazu są wspomagane lub często nawet wypierane przez nowoczesne technologie. Grafika i animacja 3d oferuje szeroką gamę zastosowań, co znajduje odzwierciedlenie w mnogości ofert pracy na jakie osoba z takimi umiejętnościami napotyka. Na naszym szkoleniu poprowadzimy Państwa przez wszystkie kluczowe aspekty tej dziedziny. Oprócz pozyskanych praktycznych umiejętności odkryją Państwo tajniki tworzenia efektów specjalnych w reklamach i filmach, dowiedzą się jak budować
i animować obiekty na potrzeby produkcji telewizyjnych, gier komputerowych czy wizualizacji, a także jak wykorzystać 3d przy pracach innego typu. Sposób prowadzenia kursów sprawia, że zyskują Państwo podwójnie. Równocześnie z nauką samego programu
i technologii 3d nie sposób nie wspomnieć o istocie dobrej kompozycji kadru, anatomii człowieka, realistycznym i teatralnym oświetleniu, analizie ruchu postaci i pracy kamery.Wszystko to w formie ciekawych wykładów połączonych z praktycznymi ćwiczeniami i wykonaniem samodzielnych projektów.

Uwaga - szkolenie na sprzęcie i oprogramowaniu kursanta!

tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty
  • 10 spotkań (1 sp. to 3 godz. lekcyjne), łącznie 30 godzin lekcyjnych;
Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK.

terminy

Do ustalenia.

Najbliższe zaplanowane szkolenia w zakładce: PLAN SZKOLEŃ lub TERMINY

program

MODELOWANIE (komputerowe rzeźbienie):

  • modele techniczne (architektura, elementy wyposażenia domowego itd.)
  • wstęp do modelowania organicznego (postacie)

OŚWIETLENIE (już dawni mistrzowie malarstwa byli świadomi tego jak istotną rolę odgrywa światło w kreowaniu nastroju i atmosfery):

  • zasady oświetlenia sceny w celu oddania właściwego charakteru sceny
  • realizacja tych założeń w praktyce w oparciu o program 3ds max

TEXTUROWANIE (nadawanie "gołym" obiektom 3d koloru, faktury i drewna):

  • mapowanie i teksturowanie obiektów wymodelowanych we wcześniejszym etapie

ANIMACJE (ruch i animacja to pojęcia nie zawsze ze sobą powiązane, nauczymy się je rozrożniać i eksploatować ich możliwości):

  • praca kamery
  • animacja obiektów z użyciem modyfikacji i prostych kontrolerów
  • wstęp do animacji postaci



 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: Mbank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.